Mindennapjaim

Kedves Mindenki, akik olvastok!
Hosszú évek óta írok blogot, tudjátok jól.
Magamról, a családomról, mindennapjaimról, az Életemről.
De nem itt. Máshol. Most azonban arra kényszerültem, hogy azt a másik blogot, azt a régit, jól ismertet, agyon olvasottat bezárjam.
Az oka prózai. Nem kapok több tárhelyet.
Így a mai napon itt ünnepélyesen megnyitom, ott pedig fájó szívvel lezárom életem publikus eseményeinek közzétételét.
Bízom abban, hogy aki ott olvasott, itt sem hagy el.
Aki pedig itt csatlakozik, és érdeklik az előzmények, ezen a címen megtalálja .......a régi életemet :-)

www.andi-tiffany.freeblog.hu

Nos, akkor vágjunk bele!

2012. október 13., szombat

Aroma zselé

Gondolkodtam, itt vagy a kreatív blogomban mutassam meg a következő szépségeket. Úgy tűnik, e mellett döntöttem :-) Nem komoly alkotás, de nagyon tetszik, és bátran ajánlom, próbáljátok ki!
A receptet Zitától kaptam ( sógornőm), ő pedig a neten találta.

Íme, a végeredmény :





A poharakat a Tescoban vettem. Szükség van 40 g zselatinra, 1 liter vízre, ételfestékre, és illóolajra ízlés szerint.

A zselatint fél liter vízzel felforraltam, majd hozzáadtam a másik fél litert is. Azzal már annyira nem forraltam, inkább csak átmelegítettem. Hagytam egy kicsit hűlni, majd nagyon óvatosan néhány ml-et öntöttem a poharakba, a talpa alá fém kést tettem...nehogy elrepedjen. Nem repedt :-)

Szép lassan feltöltöttem a poharakat. Ebből a mennyiségből 5 db pohár is megtelt volna, de nekem csak 4 volt :-)

Kettőbe grapefruit olajat tettem, kb 40 cseppet. A gyerekek náthásak, sok a vírus, gondoltam, ez most nagyon jól jön. Másik kettőbe "nyugtató aroma keveréket" - ezt magamnak :-)

Ételszínezéket pedig 2-3 cseppet.

Az illó olajat el kell keverni benne, célszerű először ezt bele tenni. Az étel színezékkel lehet játszani....én most nem ezt tettem, majd legközelebb kipróbálom.

Estére kihűlt, és megdermedt. Csodaszép és illatos. A kicsi fiúk azonnal be is vittek egyet a szobájukba, és azzal szórakoztak, hogy fejre fordítva sem folyik már ki a pohárból a zselé :-) Ettől persze én idegbajt kaptam. Na nem a veszteség izgatott volna, hanem a feltakarítása :-)

Szóval, nekem tetszik :-) Szerintem baromi jó ajándék céljára is, jön a karácsony, jó kis fahéjas-narancsos illattal igazi kuriózum. Azt még nem tudom, meddig lesz illatos, meddig áll el, mikor szárad ki, stb. De mivel az anyag és munkaigénye igen csekélyke, nem is számít. Majd csinálunk újat!

1 megjegyzés:

  1. Az ötlet jó...nekem az illatgyertya jutott róla eszembe, kár, hogy nem lehet bele kanócot tenni, de ezzel ajándékötletet adtál és ezt most megköszönöm!

    VálaszTörlés