Mindennapjaim

Kedves Mindenki, akik olvastok!
Hosszú évek óta írok blogot, tudjátok jól.
Magamról, a családomról, mindennapjaimról, az Életemről.
De nem itt. Máshol. Most azonban arra kényszerültem, hogy azt a másik blogot, azt a régit, jól ismertet, agyon olvasottat bezárjam.
Az oka prózai. Nem kapok több tárhelyet.
Így a mai napon itt ünnepélyesen megnyitom, ott pedig fájó szívvel lezárom életem publikus eseményeinek közzétételét.
Bízom abban, hogy aki ott olvasott, itt sem hagy el.
Aki pedig itt csatlakozik, és érdeklik az előzmények, ezen a címen megtalálja .......a régi életemet :-)

www.andi-tiffany.freeblog.hu

Nos, akkor vágjunk bele!

2012. október 23., kedd

Hosszú hétvége

Igen csak lefárasztott :-( Jobb nekem a rövid, 2 napos hétvége. De mozgalmas volt. Persze, nekem leginkább a konyhában és a kertben.
A fiúk megmászták a Rám szakadékot. Voltunk egy honismereti kiránduláson :-) ( szórólapoztunk itt a hegyen :-), ünnepeltük Ádi szülinapját, elmentek vacsorázni Áronnal és Lillával, leették a háromhegyi bulin nyert ajándékot :-) Egész pontosan, Lilla és Tomi nyerte meg a titkos akadályversenyt, a jutalmuk két személyes vacsora meghívás volt egy közeli étteremben. Persze, kifizettem Bandinak és Áronnak is :-) Degeszre ették magukat, alig tudtak haza gurulni :-) Sőt, a desszert egy részét haza kellett hozniuk :-) Áron ígért fotókat, de még nem kaptam meg. A tegnapi napról viszont mutatok, azokat én csináltam.

Lilla tulipánhagymát ültet, a kutyusok pedig lelkesen segítenek :-)





Én kapálgattam, metszegettem.......a fiúk pedig.......    :-))




Holnap végre iskola és munka, elmegy itthonról a nép :-) De jó lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése